Job 35 van 94


Report this listing

Solliciteren



Client service officer|NL-FR|Voltijds


Functie

Als klantenservice medewerker sta je klaar om de verkoopafdeling een handje te helpen met verschillende administratieve taken. Hierbij moet je denken aan het invoeren van verkoop- en bestelbonnen, het checken van ondertekende bestelbonnen volgens de tarieven, en ervoor zorgen dat alle gegevens keurig worden opgeslagen en up-to-date zijn in de database.

Niet alleen dat, maar je bent ook een belangrijke schakel in het onderhouden van contact met klanten om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt, zelfs na de verkoop. Concreet gezegd, neem jij de leiding in de commerciële communicatie en klantenservice na de verkoop. Hier zijn een paar dingen waar je precies verantwoordelijk voor bent:

Het invoeren van verkoop-, bestelbonnen en opzeggingen.
Het controleren van ondertekende bestelbonnen aan de hand van de tarieven.
Zorgen dat gegevens netjes worden opgeslagen en up-to-date zijn in de database.
Beheren van aangevraagde opties in Netfly.
Het opvolgen van telefoongesprekken en e-mails en het opsporen van eventuele geschillen.
Klantenvragen doorspelen naar de juiste afdelingen (Patrimonium, Sales, Operations).
Omgaan met vragen van verkopers over terreinplanning, in samenwerking met de terreinverantwoordelijke en de verantwoordelijke van Patrimonium.
Je zorgt ook voor de facturatie en houdt een oogje op eventuele geschillen. Kortom, jij bent de go-to persoon voor allerlei administratieve zaken die te maken hebben met klantenservice en verkoop.

Jouw profiel

Ben jij in het bezit van een sprankelend bachelordiploma of heb je een gelijkwaardige ervaring die jou uniek maakt? Dan heb je alvast een voorsprong!

Jouw talenkennis : Nederlands en Frans zijn voor jou geen uitdaging, en daarnaast tover je met gemak een aardig woordje Engels uit je hoed.

Excel en MS Office hebben voor jou geen geheimen; jij navigeert moeiteloos door de digitale wereld.

Proactief, een teamspeler, en altijd klaar om bij te leren: dat ben jij in een notendop. Je bent niet alleen een aanwinst voor het team, maar ook een enthousiaste groeier.

Je analytische geest is als een scherp stel radarogen. Niets ontsnapt aan jouw aandacht en jij ziet verbanden waar anderen dat misschien niet doen.

Last but not least, jouw geheime wapen: een flinke dosis commerciële flair. Jij weet als geen ander hoe je een vleugje charme en overtuigingskracht toevoegt aan elke situatie.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Na een geslaagde interim periode kan je overgaan naar een vast contract. Dit is een full time contract van maandag tot vrijdag. (39u)
Spreekt deze vacature jou aan en denk je hiervoor in aanmerking te kunnen komen?

Aarzel dan niet en solliciteer snel online door op de knop "solliciteer" te klikken. Vergeet hierbij zeker jouw mail niet te checken.
Of stuur je CV naar asse.160@adecco.be

Veel succes!

Solliciteren

160 ASSE
+32 (0)2 453 20 49

Solliciteren